Night Stalker: The Hunt for a Serial Killer (2021)

Documentaire / Misdaad
189 minuten (miniserie, 4 delen)

geregisseerd door Tiller Russell

In 1985 vond in Los Angeles niet alleen een hitterecord plaats, maar ook een reeks gruwelijke moorden. De slachtoffers hadden niks met elkaar gemeen en waren mannen, vrouwen en kinderen. De jonge rechercheur Gil Carrillo en Frank Salerno van de afdeling moordzaken begonnen aan een race tegen de klok.

Zou vanaf 13/1 op Netflix komen.

avatar van zoutzak
Degelijke documentaire die misschien wat langer duurt dan nodig maar vanwege de bizarre, shockerende aard de volledige lengte blijft boeien.

avatar van Ajax&Litmanen1
Dit had ook wel in een docu van anderhalf uur gemogen. Nogal standaard reeks. Best interessant, maar verre van opvallend of pakkend. Die moordenaar was een echte creap, dat wel. Maar zo schokkend als dit vooraf bleek te zijn vind ik wel meevallen. Of ik heb teveel van dit soort ellende gezien natuurlijk, kan ook.

avatar van DragQueen
Interessante documentaire omtrent de ziekelijke seriemoordenaar de Night Stalker. Vond het een aangenaam opgezette docu om te zien, die me wist te boeien van begin tot eind. 3,5 Ster.