Superintelligence (2020)

Actie / Komedie

geregisseerd door Ben Falcone
met Melissa McCarthy, Bobby Cannavale en de stem van James Corden

Carol Peters, een voormalig bedrijfsmanager, leidt een incompleet leven waarin niets bijzonders lijkt te gebeuren. Haar leven komt ondersteboven te staan wanneer ze door 's werelds eerste kunstmatige superintelligentie geobserveerd wordt. Er is daarnaast een kleine kans dat deze nieuwe creatie de wereld over wil nemen...

• Vanaf 14 januari in de bioscoop
Vanaf 14 januari 2021 in de bioscoop (Warner Bros. Pictures International Holland)

avatar van Seam
David Erhlich's recensie is wel leuk om te lezen, hij is niet zo positief (net als de meeste reviewers):
Faster than you can say, “Alexa, show me a piece of streaming content that crystallizes the grim future of feature-length comedies that have to satisfy an algorithm but not a theatrical audience,” you’re watching a lifeless, laugh-free slab of nothing like Superintelligence, which starts with “what if Skynet, but with jokes?” and then just gasps for air for the next 105 minutes.