• 10.523 nieuwsartikelen

Gesproken taal: Engels

• Amazon Prime Bekijk via Amazon Prime

Plot I'm Your Woman

"No one survives alone."

Door het misdadige leven van haar echtgenoot Eddie, die zijn zakenpartners heeft bedrogen, moet Jean in de jaren 70 noodgedwongen met haar kind op de vlucht. De twee krijgen bescherming van Eddie's vriend Cal. Wanneer hij verdwijnt komt Jean in contact met Teri met wie ze afdaalt in de criminele onderwereld.

Social Media

avatar van Waku

Waku

Van de 2 uur dat je naar deze film kijkt zit je ongeveer 90 minuten naar een vrouw te kijken met een jengelend kind. Uitermate irritant. Heel soms gebeurt er wat waardoor je als kijker opleeft en het idee hebt dat het verhaal los gaat. Maar schijn bedriegt, terug naar de krijsende baby.

Het laatste half uurtje lijkt de film dan eindelijk een beetje op het beloofde misdaad drama.

Maar dat is lang niet genoeg om " I'm your woman" boeiend te maken.

Een trage vervelende film.Ondanks degelijk acteerwerk.

avatar van macrobody

macrobody

Waku schreef:

Als ik ergens een hekel aan heb zijn het die mensen die zo nodig hun krijsende baby overal naar toe meenemen. Deze sla ik over. Bedankt voor de recensie.

avatar van Waku

Waku

macrobody schreef:

BBarbie

Verrassende misdaadfilm nu eens niet met ongenaakbare superhelden, maar met kwetsbare mensen die tegen wil en dank meegezogen worden in de louche wereld van onderwereldfiguren. Hoewel het script hier en daar een steekje laat vallen een onderhoudende en op sommige momenten spannende film. Mooi dat ook Aretha Franklin (“Natural Woman”) nog even langskomt.

avatar van tbouwh

tbouwh

Hier had ik distributeur The Searchers nog wel verwacht maar geen spoor van leven. Alleen Prime dus.

avatar van AniSter

AniSter

• 1934 berichten

Het had niet veel gescheeld of ik had deze afgezet, om één reden: ze hebben de verkeerde baby gecast. Als ik eraan had gekund, dan had ik die schreeuwerd al tig keer achter het behang geplakt. De film werd dus ook pas interessant toen Jean en Teri er zonder die krijserd op uit trokken. De achtervolging tussen die Amerikaanse slagschepen en de explosieve ontmoeting tussen Jean en Mike hebben wat dat betreft veel goed gemaakt bij mij. En achteraf: heeft Harry iets toegevoegd aan het verhaal? NEE dus!

avatar van lang pee

lang pee

Niet zo lang geleden de slechte film Baby Ruby gezien, de hele film een kattengejank van een baby, ik was kort bij een zenuwinzinking, en nu deze ellende. Vond dit een saaie vervelende veel te lange film. Het acteren was zeker niet slecht maar dit kon deze film niet helpen. Een tip; als je in een diner koffie krijgt is die lekker warm en dus dampt hij, sorry maar is dat nu zo moeilijk.....

avatar van princesspeach

princesspeach

Toffe misdaadfilm. Begint langzaam maar spanning bouwt zich later zeker op.

Er zitten 5 verschillende babies in deze film dus de verkeerde baby is niet gecast ( voor de andere klagende kijkers). En ze zit echt geen 2:30 uur met die baby vast. In het begint is het huilen idd tikkeltje vervelend maar ze vertrekt daarna zonder en komt m daarna ook halen. Had nog graag willen weten wie Eddie had vermoord?