The Larva Island Movie (2020)

Alternatieve titel: Larva Eiland: De Film

Zuid-Korea
Animatie

geregisseerd door Byoung-Wook Ahn
met de stemmen van Hong Bum-ki, Kang Shi Hyun en Eddy Lee

Chuck werd vijf jaar geleden als vermist opgegeven na een schipbreuk. Hij wordt levend aangetroffen op een onbewoond eiland en keert huiswaarts. Chuck vertelt een sceptische verslaggever over de eilandavonturen van zijn larvenvriendjes Rood en Geel.

avatar van bjerik76
ziet er wel grappig uit

avatar van Elchapo
Erg grappig en not a dull moment.....3 stars.

avatar van AmazingPP
Wat een totaal humorloze film. Nou ja, ze proberen humoristisch te zijn door larven constant al scheten latend in beeld te brengen en het wordt nog eens afgetopt met een boer. En veel verder komt de film niet. Flauwe humor, geen leuk verhaal, wel mooie animatie, maar daar blijft het bij. 1,5 *