The 'High Sign' (1921)

geregisseerd door Edward F. Cline en Buster Keaton
met Buster Keaton, Joe Roberts en Ingram B. Pickett

Buster wordt van een trein gegooid in de buurt van een pretpark. Daar krijgt hij een baan in een schiettent die gerund wordt door de bandietenbende Blinking Buzzards. Hij krijgt de opdracht een zakenman te vermoorden, maar in plaats daarvan besluit hij de man en zijn dochter te beschermen door hun huis uit te rusten met allerlei trucjes.

avatar van Film Pegasus
Film Pegasus (moderator)
Sterk verouderde film uit de beginperiode van Buster Keaton Productions. De film heeft z'n momenten, maar het zijn vooral goede ideeën dan echt memorabele scènes. Keaton zou nog wel wat groeien de komende jaren. De laatste scène in het huis is wel de moeite. Voor de liefhebbers.