The Last Days of American Crime (2020)

Actie / Avontuur

geregisseerd door Olivier Megaton
met Edgar Ramírez, Michael Pitt en Anna Brewster

De Amerikaanse regering doet een laatste poging om terrorisme en misdaad te bestrijden door een signaal uit te zenden waardoor het voor iedereen onmogelijk wordt om willens en wetens misdaden te begaan. Graham Bricke, een carrièrecrimineel die nooit zijn grote slag heeft kunnen slaan, werkt samen met de beroemde gangster-nakomeling Kevin Cash en de zwartemarkthacker Shelby Dupree. Ze willen de overval van de eeuw en de laatste misdaad in de Amerikaanse geschiedenis plegen voordat het signaal afgaat.

The Last Days of American Crime is gebaseerd op de beeldroman van Rick Remender en Greg Tocchini.
Vanaf 5 juni te zien op Netflix.

Ik vond Edgar Ramírez erg overtuigend in Carlos (2010)

avatar van Rvdz
Die comic is best aardig, maar Olivier Megaton is een van de belabberdste regisseurs die er in Hollywood (en omstreken) rond loopt en aan die trailer kan ik niet echt opmaken dat hij er sinds Taken 3 op vooruit gegaan is. En dan duurt het ook nog 148 minuten