ad
  • 8.081.148 stemmen

Have a Good Trip: Adventures in Psychedelics (2020)

Documentaire | 85 minuten

Genre: Documentaire

Geregisseerd door: Donick Cary

Met onder meer: Nick Offerman, Sarah Silverman en Adam Scott

Releasedatum: 11 mei 2020

• Netflix Bekijk via Netflix

Over Have a Good Trip: Adventures in Psychedelics

Have a Good Trip: Adventures in Psychedelics verkent de cultuur rondom psychedelische drugs. Dat gebeurt aan de hand van persoonlijke verhalen van onder andere beroemde acteurs, uitgebeeld door de acteurs zelf of met behulp van trippy animaties. Op een manier die (bijna) de werking van de drugs zelf moet benaderen.

imageimageimage

avatar van Dudady

Dudady

Leuke en herkenbare verhalen van verschillende mensen die psychedelische drugs hebben gebruikt. Toch blijft het naar mijn idee toch te braaf en voegt het weinig toe. Het is wel vermakelijk om er naar te kijken, maar ik had stiekem op wat meer wetenschappelijke informatie gehoopt. Daarbij vond ik de aflevering over psychedelische drugs veel interessanter in The Mind, Explained.

avatar van SmackItUp

SmackItUp

• 2075 stemmen

Erg grappig dit!

avatar van Pecore

Pecore

Een verzameling anekdotes en sketches over psychedelica. Gaat nergens echt de diepte in, blijft oppervlakkig. Maar bij vlagen wel ontzettend grappig en vermakelijk.

avatar van LauraCharlotte

LauraCharlotte

mja...Paar interessante stukjes. Vooral de ervaringen van sommige "bekende" mensen.

Gaat voornamelijk over LSD (ervaringen). De sketches waren over het algemeen erg flauw.

Had meer in gezeten..