Elleville Elfrid (2020)

Noorwegen
Animatie / Familie

geregisseerd door Atle Solberg Blakseth, Frank Mosvold en Jamie Thomason
met de stemmen van Summer Fontana, Jack Fisher en Mara Junot

Ella Bella Bingo organiseert een circus voor haar allerbeste vriend Henry, want hij is nog nooit naar een circus geweest. Ella Bella is erg opgewonden en kijkt ernaar uit om de belangrijkste attractie te zijn. Ze gaat iedereen haar fantastische goocheltruc laten zien. Ze laat Henry verdwijnen. Maar op de dag van het circus trekt de coole jongen Johnny de buurt in. Hij heeft een geweldig idee: hij wil samen met Henry een fietsstunt doen. Henry is onder de indruk van deze nieuwe jongen, terwijl Ella Bella het gevoel heeft dat ze haar beste vriend verliest.

• Vanaf 30 juli in de bioscoop

Vanaf 30 juli in de bioscoop (In the Air)