• 8.668.092 stemmen

Actie / Oorlog | 91 minuten

Genre: Actie / Oorlog

Geregisseerd door: Justin Lee

Met onder meer: Aidan Bristow en Corbin Bernsen

IMDb beoordeling: 2,9 (503)

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Alone We Fight

"United we stand"

Een kleine maar vastberaden groep Amerikaanse soldaten begeeft zich naar gevaarlijk vijandelijk grondgebied. De soldaten hebben de missie om te voorkomen dat een Duitse eenheid de geallieerde linie doorbreekt. Slagen ze erin ondanks het feit dat ze in de minderheid zijn hun doel te bereiken?

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Colonel Bradley Armstrong

Private David Goldman

German Soldier

avatar van Marcske

Marcske

Niet best deze film, wel veel mooi opgepoetste museumstukken gezien....

avatar van Rodesnor

Rodesnor

Wat een slechte film. Een schande voor de echte helden. Filmisch...dialogen gepikt uit andere films. Scene's zijn zo slecht. Acteurs zijn links gewond en dan ineens weer rechts. Op geen enkele manier wordt kenbaar gemaakt waar we zijn en in welke tijd ...voorjaar 45?... dramatisch geacteerd. Bijna jaren 50 met de welbekende cowboy film. Uitrusting dramatisch...half wo2 rest korea en jaren 70.. Hospitaal ligt in de linie...en dan op het gemak opruimen? Werkelijk een prul van een film. Anti tank kruizen in een dicht begroeid bos....tuurlijk. Rommel was niet zo dom.

avatar van weide

weide

Ik vond het een realistische film die de angst en de uitzichtloosheid goed weergeeft. En wat me vooral trof was de kleinschaligheid ervan.

In oorlogsfilms zie ik vaak duizenden soldaten met heel veel materieel. Dit was echt een inkijk in een oorlogshandeling binnen de vierkante kilometer met slechts een handvol soldaten en verpleegsters.

Dat er dan sommige details niet kloppen, de anti tank kruizen midden in het bos waren mij ook opgevallen, kijk ik gewoon weg.

Dat zijn futiliteiten, voor mij tenminste, die het verhaal niet in de weg staan.

avatar van jpy

jpy

Wat een trage onrealistische film.

avatar van Phantasm

Phantasm

Niet echt goed en niet echt slecht. Vond wel dat er wat teveel in werd gepraat, vooral het eerste halve uur.