El Chicano (2018)

Actie / Misdaad

geregisseerd door Ben Hernandez Bray
met Raúl Castillo, George Lopez en Aimee Garcia

De nieuwe partners detective Diego Hernandez en detective Martinez krijgen 24 uur om een misdaad te onderzoeken waarbij de overleden broer Pedro van Diego betrokken kan zijn. Door dit onderzoek begint Hernandez te ontdekken dat zijn broer Pedro meer zou kunnen zijn dan alleen maar een bendelid dat sporadisch in de gevangenis belandde. In feite kan Pedro El Chicano zijn, een spookachtige burgerwacht.