More Beautiful for Having Been Broken (2019)

geregisseerd door Nicole Conn
met Zoe Ventoura, Cale Ferrin en Harley Jane Kozak

De toegewijde FBI-agente McKenzie "Max" De Ridder heeft net haar moeder verloren. In de nasleep van verdriet is het gedrag van McKenzie grillig geworden en wordt ze al snel geschorst. Ze vlucht naar een stadje dat ze vroeger bezocht met haar overleden moeder. Kort nadat McKenzie in de stad aankomt, ontmoet ze Freddie, een jongeman met speciale behoeften die lijdt aan Fanconi anemie (een zeldzame aandoening met lage levensverwachting).