Bando (2020)

Zuid-Korea
Actie / Horror

geregisseerd door Sang-ho Yeon
met Dong-won Gang en Jung-hyun Lee

Vier jaar na de uitbraak van het zombievirus wordt de wereld nog steeds overspoeld door de ondoden. Dit keer wordt de focus gelegd op het Koreaanse schiereiland. De voormalige soldaat Jung-seok, die het eiland wist te ontsnappen, krijgt de taak toegewezen terug te keren. Daar komt hij in aanraking met enkele overlevers.

Teaser

avatar van Kondoro0614
Hier heb ik oprecht best veel zin in. Zijn voorganger 'Train to Busan' wist al best te verassen en was erg goed!

avatar van 606
Vet joh, kan niet meer wachten

avatar van Ajax&Litmanen1
Ziet er meer als een actiefilm uit vergeleken met de voorganger. Toch?

Niettemin wel vet.

Hopelijk een snelle digitale release, hebben we thuis nog wat te kijken.

avatar van Rvdz
Zou deze toch wel graag in de bioscoop willen zien, daar kwam de voorganger in ieder geval erg goed tot zijn recht.