Gold Digger (2019)

Verenigd Koninkrijk
Thriller
330 minuten (miniserie, 6 delen)

geregisseerd door Vanessa Caswill en David Evans
met Julia Ormond, Ben Barnes en Jemima Rooper

Nadat de 60-jarige Julia haar hele leven voor haar gezin heeft gezorgd, maakt ze tijd voor haar eigen leven. Ze begint een relatie met de 33-jarige Benjamin. Julia beseft dat ze verliefd geworden is op Benjamin. Maar is hij wel degene die hij zegt te zijn?

Harmonica Man
Vanaf maandag 9 december op BBC First. Ik ben van de partij.

Harmonica Man
Het genre thriller is maar mondjesmaat aanwezig. Het is meer (familie)drama en de miniserie loopt niet over van spannende momenten. Toch een voldoende vanwege het verhaal en de acteurs.