ad

Geregisseerd door: Will Wernick

Met onder meer: Keegan Allen, Holland Roden en Ronen Rubinstein

Releasedatum: 16 juli 2020

Over Follow Me

"It isn't a game anymore."

Een sociale media-persoonlijkheid reist met zijn vrienden naar Moskou om nieuw materiaal vast te leggen voor zijn succesvolle vlog. Daar blijkt echter het gevaar op de loer te liggen. Wanneer de grenzen tussen het echte leven en sociale media vervagen, moet de groep vechten om te ontsnappen en te overleven.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van Ekmichel

Ekmichel

RogerV schreef:

De hele escape room blijkt in scene gezet. Maar zijn vriendinnetje was toch echt bijna verzopen en die Cole was toch echt bijna doorboord door de ijzeren maagd. Lijkt me niet dat je dat soort dingen aan het toeval overlaat.

Niet genoeg geduld gehad, om pas na het einde van de film te reageren?

avatar van Maximalisatie

Maximalisatie

dra ma tis che film, 1 van de allerslechtste..

avatar van Basto

Basto

Is dit niet gewoon een main stream rip off van Like Me (2017)

Maar dan dus ook veel minder interessant.

avatar van leatherhead

leatherhead

Basto schreef:

Is dit niet gewoon een main stream rip off van Like Me (2017)

Maar dan dus ook veel minder interessant.

Mwah, het is een rip-off van een hele hoop films (The Game is het meest evident), maar nou niet bepaald van Like Me.

avatar van Elchapo

Elchapo

Ik heb ervan genoten,prima film met een sterk plot.heeft wat hostel ingrediënten en the game met Michael Douglas en Sean Penn.4 stars.

avatar van milan90

milan90

Ik zeg April Fool's Day 1986

avatar van warme douche

warme douche

Leuke film on 1x te kijken. Leuk verhaal om te volgen alleen was het acteerwerk niet van heel hoog niveau

avatar van TimF

TimF

Het hoofdpersonage begint wel erg irritant met zn zogenaamde gevlog. Gelukkig wordt dat -na een iets te lange aanloop- minder, en begint de eigenlijke film. Wat volgt vond ik toch wel een spannend tochtje, met alleen een wat flauw einde. Maar toch zeker leuk voor een avondje thrilleren met voldoende actie.

avatar van Daan258

Daan258

De zoveelste escape room film!

Ook deze wist mij totaal niet te vermaken. Irritante personages en zeer voorspelbaar.