Line of Duty (2019)

Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
Actie / Thriller

geregisseerd door Steven C. Miller
met Aaron Eckhart, Ben McKenzie en Giancarlo Esposito

Frank Penny is een politieagent die op zoek is naar verlossing. Wanneer de 11-jarige dochter van de politiechef wordt ontvoerd, zet Frank alles op het spel om haar te redden. Maar om het meisje te vinden heeft Frank de hulp nodig van Ava Brooks. Zij volgt Frank op de voet en zendt alles live uit op haar nieuwskanaal. Terwijl de stad toekijkt, beginnen Frank en Ava aan een race tegen de klok.

• Vanaf donderdag 18 juni in de bioscoop

avatar van renemanu
vage film

avatar van boemboem27
fantastische actie/thriller.
va de eerste minuut volop spanning.
tot op het laatste moment toe op het puntje van mijn stoel gezeten.
effe geleden dat ik zo'n goede achtervolging,actie etc heb gezien.
niet alleen Aaron Eckhart,maar ook de verslaggeefster (Courtney Eaton als Ava Brooks)) speelde geweldig.
als je even ruim 1.5 uur wilt genieten is dit een echte aanrader.

avatar van Left4Dead
Nou ja zeg, hier zit ook echt niets in. Eckhart is geen superacteur maar dit is wel erg laag zeg.
Wat een flut verhaal en een tenenkrommend script. Overslaan is mijn advies.

avatar van Gonster
Een film met een paar behoorlijke fouten, zo wordt Eckhart zijn wapen in genomen, 20 seconden later zien we hem rennen en kennelijk is zijn wapen op een buitenaardse manier terug in het holster gekomen. Dan staat er een auto in de fik; de lak is er af en de motorkap is verdwenen, een scene later is de lak weer terug en kennelijk weet deze auto zijn motorkap weer terug te toveren....

verder best vermakelijk om te kijken, maar zeker geen hoogvlieger deze!

avatar van filmkul
Aardige actiefilm met een flinke knipoog. Het verhaal is niet origineel en is ook niet altijd even logisch. De uitwerking is redelijk. Miller weet de vaart er goed in te houden echter is er van een goede opbouw weinig sprake. De actiescenes zien er redelijk verzorgd uit en soms valt er een beetje te lachen, waardoor de film lekker luchtig is. Echt spannend wordt het nooit en sommige scenes voelen wat tweederangs aan. Het acteerwerk kan beter. Voor een B-film best redelijk. 2.5/3.0

avatar van schumacher
Ondanks fouten in de film waar ik nu niet bepaald opgelet heb is dit echt wel een zeer zeer vermakelijke film vh begin tot het einde.
Er zit ook een klein beetje humor in en het is een luchtig filmpke, niet serieus nemen, het is film mensen. Film moet vermakelijk zijn, mag niet saai zijn en dat was deze ook niet, de film keek lekker weg.

De jonge mooie dame en de hoofdrolspeler vond ik goed samen spelen, dat klikte wel.

Ik beoordeel de film dan ook puur op het amusante en het gewoon gaan met de banaan was en de paar kleine leuke humor momentjes. Ja, ik heb ondanks de fouten en het flauwe script erg genoten van deze film.
Verstand op 0 en genieten maar.

avatar van AniSter
Tjonge jonge, blij dat het allemaal nét goed is gekomen! Dju, wat spannend en wat zijn het toch een taaie vechtersbazen. Jammer van al die neergeschoten agenten.
Ok, even serieus: ik sluit me aan bij het verslag van schumacher; heb er van genoten.

Leuke film, en wat maken die paar foutjes nou uit. Heb me prima vermaakt met deze film.

avatar van Luudje10
Aardige actiefilm. Spannend en kijkt lekker weg

avatar van missl
Vermakelijke actie waar je niet bij na moet denken.

avatar van Q Jones
Goede acteur. Vreselijke regisseur

avatar van Graaf Machine
Ik kan het niet helemaal goed horen, maar wordt er nou serieus gezegd:

- "you almost died, trying to save your stupid phone".
- "it's a smartphone!"

En dan geen grappige scene hè, maar bloedserieus.