Das Vorspiel (2019)

Alternatieve titels: The Audition | Vorspielen

Duitsland / Frankrijk

geregisseerd door Ina Weisse
met Nina Hoss, Simon Abkarian en Jens Albinus

Anna Bronsky is vioollerares aan het conservatorium. Tegen het advies van haar collega's in laat ze de nieuwe leerling Alexander toe. Anna steekt een hoop tijd in Alexander en verwaarloost haar jonge zoon Jonas, die ook een violist is. Anna raakt vervreemd van haar gezin en eist van Alexander steeds meer.

• Vanaf donderdag 4 juni in de bioscoop

Vanaf 4 juni in de bioscoop (Arti Film)