• 8.347.805 stemmen

And Then We Danced (2019)

Drama / Romantiek | 113 minuten

Genre: Drama / Romantiek

Oorsprong: Zweden / Georgië / Frankrijk

Geregisseerd door: Levan Akin

Met onder meer: Levan Gelbakhiani, Bachi Valishvili en Ana Javakishvili

Oorspronkelijke taal: Georgisch

Releasedatum: 7 november 2019

Plot And Then We Danced

Merab traint van kinds af aan bij de National Georgian Ensemble, samen met zijn danspartner Mary. Zijn leven wordt op de kop gezet wanneer de zorgeloze Irakli hun gezelschap komt aanvullen. Merab voelt zich zowel geïntrigeerd als uitgedaagd door deze man.

imageimageimageimageimageimageimage

Social Media

kappeuter (crew films)

Vanaf 7 november in de bioscoop (Cinemien)

avatar van Samsarah

Samsarah

Aardige film, had me er meer van voorgesteld.

Traag ook. Had de helft korter gekund.

avatar van Baboesjka

Baboesjka

Ik kwam er maar niet echt in. Wel goed en naturel gespeeld en mooie dansscènes, maar de verhaallijnen grepen mij niet en ik kreeg niet veel interesse in de personages. Ik vind het geen slechte film, maar voor mij te langdradig, te langdurig en niet helemaal mijn ding. Tussen de 5 en de 6. Afgerond 3*.