And Then We Danced (2019)

Zweden / Georgië / Frankrijk
Drama / Romantiek

geregisseerd door Levan Akin
met Levan Gelbakhiani, Bachi Valishvili en Ana Javakishvili

Merab traint van kinds af aan bij de National Georgian Ensemble, samen met zijn danspartner Mary. Zijn leven wordt op de kop gezet wanneer de zorgeloze Irakli hun gezelschap komt aanvullen. Merab voelt zich zowel geïntrigeerd als uitgedaagd door deze man.

Vanaf 7 november in de bioscoop (Cinemien)

Aardige film, had me er meer van voorgesteld.
Traag ook. Had de helft korter gekund.

avatar van Baboesjka
Ik kwam er maar niet echt in. Wel goed en naturel gespeeld en mooie dansscènes, maar de verhaallijnen grepen mij niet en ik kreeg niet veel interesse in de personages. Ik vind het geen slechte film, maar voor mij te langdradig, te langdurig en niet helemaal mijn ding. Tussen de 5 en de 6. Afgerond 3*.