Swiped (2018)

geregisseerd door Ann Deborah Fishman
met Kendall Ryan Sanders, Noah Centineo en Kristen Johnston

James is een universiteitsstudent en computergenie. Hij wordt aangeworven door zijn kamergenote Lance om de ultieme dating-app te ontwikkelen. Al snel leidt dit op de campus tot allerlei vrijblijvende relaties en de nodige complicaties. James ontdekt daarop nog dat zijn gescheiden moeder ook de app gebruikt en dat zorgt eveneens voor onverwachte gevolgen.

avatar van dirk-dv
Leuke film voor kinderen van 12 jaar, erg slecht geacteerd