The Redeemed and the Dominant: Fittest on Earth (2018)

Documentaire / Sport

geregisseerd door Heber Cannon, Mariah Moore en Marston Sawyers
met Tia-Claire Toomey, Mat Fraser en Kara Webb

In 2017 namen een paar van de beste atleten ter wereld deel aan een wedstrijd om de titel " The Fittest on Earth" te bemachtigen. Vier dagen lang werden zij onderworpen aan de meeste zware beproevingen. De atleten moesten onder andere zwemmen, sprinten en touwklimmen. Wie van hen gaat naar huis met de eerste prijs?

avatar van Dennissssss
Heel vette sport, echt respect voor zulke top atleten! Maar een slecht gemaakte docu. Veel te snel flitsende beelden, je kunt het gewoon niet bijhouden / je kunt niet goed zien wat er gebeurd. De oefeningen worden ook niet goed in beeld gebracht. De ondertiteling gaat ook regelmatig te snel, zeker in combinatie met de voorbij flitsende beelden. Geen doen.