Fittest on Earth: A Decade of Fitness (2017)

Documentaire

geregisseerd door Heber Cannon, Mariah Moore, Marston Sawyers en Ian Wittenber
met Mat Fraser, Sara Sigmundsdottir en Katrin Davidsdottir

In deze documentaire wordt er getoond hoe geobsedeerde CrossFit-atleten meedingen naar de titel 'Fitste persoon op aarde'. De Reebok Crossfit Games zijn een verschroeiende test van vijf dagen met 15 onderdelen om de sterkste man en vrouw te vinden. De film laat de kijker de geschiedenis en snel groeiende populariteit van deze sport ontdekken. De topatleten voerden hiervoor niet alleen intense lichamelijke taken uit. Het moeilijkste deel blijkt soms het mentale te zijn. De concurrentie is immers bikkelhard.