D-Railed (2018)

Thriller

geregisseerd door Dale Fabrigar
met Lance Henriksen, Frank Lammers en Shae Smolik

Een trein stort in een rivier. De passagiers staan voor een dilemma. Ze moeten beslissen of ze het risico nemen om te wachten op hulp in het wrak of om hun kansen te wagen in de duistere diepten eronder. Welk geheim verbergt de bodem van de rivier?

avatar van DarlingDionne
Haha, zet de trailer aan en ineens is daar Frank Lammers.

avatar van DreamTech
Sja wat moet ik hier nou over zeggen ? Nou lekker helemaal niets want ga niets verklappen. De film zal misschien een paar 100 euro gekost hebben maar op de 1 of andere manier heb ik hem toch afgekeken. Het verhaal hier boven qua inleiding is maar een stukje van de film want het eigenlijke verhaal is zo dat de mensen zich opgeven voor een trein rit met zeg maar mysterieus avontuur waar door een opgezet moord complot door acteurs iets in scene word maar je raad het al het gaat finaal de verkeerde kant op ga daar verders niet over verklappen want dat hield mij juist bij het afkijken van de film. Dus al met al ???
Oh en inderdaad Frank Lammers die The Host speelt
( nog 1 ding als hier wat geld aan gespandeerd zou worden met goeie acteurs en regisseur enz... dan zou een remake ..... )

Afgezet na een 20 tal minuutjes. De acteer prestaties waren hilarisch, de dialogen onsamenhangend en geforceerd. Niet de moeite waard om je tijd in te steken, alhoewel het idee best goed was waren de prestaties ondermaats.
Helaas want dit was met een betere cast beter uit de verf kunnen komen

Na de trailer te hebben gezien dacht ik beetje B film maar toch maar gaan kijken....
De film begint prima en na een uur gekeken te hebben vond ik het eigenlijk best een aardige film totdat de scenes met het water beginnen daarna het monster en alles wat de acteurs eromheen doen. Wat een slecht script ook. Als je een film maakt en je bekijkt hem dan zie je toch dat sommige dingen hilarisch zijn en door middel van een kleine aanpassing op te lossen zijn zonder dat dat geld hoeft te kosten. Het leek wel of ze er geen zin meer in hadden na dat ene uur want het ging van hot naar her, helaas want de acteurs waren best prima.

Ohh myy godddd... tenenkrommend script.. waardeloos verhaal.. t is geen B maar een C film. niet om aan te zien.. zo slecht.. dialogen , het acteerwerk , de special; Fx..gewoon alles rammelt.. zet niet gauw een film uit maar sorry.. Mr lammers.. dit is nog slechter dan de jumbo reclame.. en die is bij vlagen aardig goed. Deze had je beter over kunnen slaan. denk dat deze in de 90,s ofzo het aardig had kunnen doen..

Wauw.. waardeloos dit.. had best een aardige suspence kunnen zijn .. zonde !!!

atomix2010 schreef:
Ohh myy godddd... tenenkrommend script.. waardeloos verhaal.. t is geen B maar een C film. niet om aan te zien.. zo slecht.. dialogen , het acteerwerk , de special; Fx..gewoon alles rammelt.. zet niet gauw een film uit maar sorry.. Mr lammers.. Deze had je beter over kunnen slaan, raad ik alle mensen ook aan te doen.. zonde van je tijd.
Het stuk in de trein begint al niet te denderend en zakt steeds verder af...
had best een aardige suspence kunnen zijn .. zonde !!!

Het stuk in het water.. vanaf daar dacht ik echt van Ohh myyy , wat slechhhttttt.... en daar ben ik ook gestopt.

Ik heb hem helemaal af gekeken, al was het met enige moeite want, man, wat een slechte film.
Het leek wel alsof de film bestond uit verschillende stukjes die allemaal met elkaar vloekte.
De dialogen gingen ook helemaal nergens over en de acties en handelingen van de personages waren totaal onlogisch en hilarisch.
ook de special effects - slechter dan slecht.
ik heb vaak moeten lachen want ergens leek het een hele slechte comedy.
Geen B of C film, nee zeg maar een D film.
toch een aanrader als je iets heel slechts maar komisch wil zien.

kom op zeg, er zit een monster in het water, je wordt 3 keer naar beneden getrokken en nog spoor je de rest kalm en rustig aan om ook het water in te springen en te zwemmen - ik zeg "Wat...Echt?"