D-Railed (2018)

Thriller

geregisseerd door Dale Fabrigar
met Lance Henriksen, Frank Lammers en Shae Smolik

Een trein stort in een rivier. De passagiers staan voor een dilemma. Ze moeten beslissen of ze het risico nemen om te wachten op hulp in het wrak of om hun kansen te wagen in de duistere diepten eronder. Welk geheim verbergt de bodem van de rivier?

Afgezet na een 20 tal minuutjes. De acteer prestaties waren hilarisch, de dialogen onsamenhangend en geforceerd. Niet de moeite waard om je tijd in te steken, alhoewel het idee best goed was waren de prestaties ondermaats.
Helaas want dit was met een betere cast beter uit de verf kunnen komen

Ohh myy godddd... tenenkrommend script.. waardeloos verhaal.. t is geen B maar een C film. niet om aan te zien.. zo slecht.. dialogen , het acteerwerk , de special; Fx..gewoon alles rammelt.. zet niet gauw een film uit maar sorry.. Mr lammers.. dit is nog slechter dan de jumbo reclame.. en die is bij vlagen aardig goed. Deze had je beter over kunnen slaan. denk dat deze in de 90,s ofzo het aardig had kunnen doen..

Wauw.. waardeloos dit.. had best een aardige suspence kunnen zijn .. zonde !!!