21 Bridges (2019)

Thriller / Drama

geregisseerd door Brian Kirk
met Chadwick Boseman, Sienna Miller en J.K. Simmons

In de jacht op een politiemoordenaar ontdekt een in diskrediet geraakte politieagent een grootschalig complot, waar zijn collega's bij zijn betrokken. Hierdoor moet de agent proberen te achterhalen op wie hij moet jagen en wie er juist op hem jagen. Tijdens de klopjacht wordt voor het eerst in de historie Manhattan volledig afgesloten, inclusief alle bruggen.

• Vanaf donderdag 26 september in de bioscoop

Vanaf 26 september in de bioscoop (The Searchers)