Shed of the Dead (2019)

Verenigd Koninkrijk
Horror / Komedie

geregisseerd door Drew Cullingham
met Kane Hodder, Bill Moseley en Michael Berryman

Trevor brengt zijn hele dag door met zijn overbezorgde vrouw te ontwijken terwijl hij figuurtjes schildert van zijn oorlogspelletjes, samen met zijn vriend Graham. Hij droomt van een alter-ego, de strijdtovenaar Casimir de vernietiger. Maar Mr. Parsons, zijn buurman, probeert een petitie te laten tekenen om hem weg te krijgen. Volgens de buurman heeft Trevor namelijk iets op z'n kerfstok.

avatar van Shadowed
Ook weer een nieuwe Kane Hodder. Maar zo te zien als chagrijnige buurman i.p.v. een moordenaar.

avatar van onemanorgy
Een beetje een mix tussen "shaun of the dead" en Knights of badassdom"
Moseley, Berryman en Hodder hebben leuke rolletjes maar de rest weet niet te overtuigen en maken van dit werkje een voor mij althans een compleet niet boeiende film.