Phil (2019)

Canada
Komedie / Drama

geregisseerd door Greg Kinnear
met Greg Kinnear, Bradley Whitford en Emily Mortimer

Phil McGuire wordt geconfronteerd met een midlifecrisis. Hij heeft moeite om zijn dagen als tandarts te doorstaan na de ineenstorting van zijn huwelijk en vervreemding van zijn dochter. Wanneer patiënt Michael Fisk voor een ochtendcontrole komt en opschept over zijn mooie leven met zijn succesvolle vrouw, zakt Phil verder in de put. Maar wanneer hij ontdekt dat Michael Fisk onverwachts zelfmoord pleegt, gaat Phil op zoek naar de reden.