Barbie Dreamtopia: Festival of Fun (2017)

Alternatieve titel: Barbie Dreamtopia: Een Feest Vol Fantasie

Animatie

geregisseerd door Eran Lazar
met de stemmen van Erica Lindbeck, Meira Blinkoff en Addie Chandler

Barbie en haar kleine zusje, Chelsea, reizen door de grillige werelden van Dreamtopia. Dank zij Chelsea's verbeeldingskracht verkennen ze de heerlijke werelden van Sweetville en Sparkle Mountain en komen ze in contact met alle kleurrijke personages die daar leven. Of ze nu op zoek zijn naar een verloren toverstaf, een ‘dropschuur’ bouwen of een supersonische sprankelende ‘lemonator’ repareren, de reizen van Barbie en Chelsea zitten boordevol spannende avonturen.