Tour de Pharmacy (2017)

Mockumentary / Sport

geregisseerd door Jake Szymanski
met Andy Samberg, Orlando Bloom en Freddie Highmore

In 1982, tijdens een donkere en fictieve periode in de wielergeschiedenis, werd de hoogst aangeschreven wedstrijd ontsierd door dopinggebruik van vrijwel alle deelnemers. Via het perspectief van vijf wielrenners biedt Tour de Pharmacy een inzicht in de fictieve realiteit van wat er allemaal mis was met en misging in de Tour de France tijdens dat controversiële jaar.

In Film > Overige films > Tour de Pharmacy (2017):

[EDIT: Deze HBO film alsnog verplaatst naar forum vanwege te korte speelduur]

Tour de Pharmacy (2017) (TV) - imdb.com

Komedie / Sport

geregisseerd door Jake Szymanski
met Kevin Bacon, Orlando Bloom en Jeff Goldblum

Zogenaamde mockumentary die zich afspeelt tijdens een 'fictieve' Tour de France.

avatar van Iron Maiden
Hij was ontzettend goed, continue een grote grijns op m'n gezicht.