Antoine Griezmann: The Making of a Legend (2019)

Alternatieve titel: Antoine Griezmann: Champion du Monde

Frankrijk
Documentaire / Sport

geregisseerd door Alex Dell
met Antoine Griezmann

Documentaire over Antoine Griezmann, een van de grootste Franse voetballers ooit. Middels archiefmateriaal en exclusieve interviews, waaronder met die van Griezmann en zijn familie, maar ook Didier Deschamps en Eric Olhats, de verkenner van de Real Sociedad die hem ontdekte op de 14 jaar oud wordt er een beeld geschetst van Griezmann. Met moed en vastberadenheid werd Antoine Griezmann, ondanks het feit dat hij klein van stuk is, een van de beste voetballers ter wereld en wereldkampioen met de Franse nationale ploeg.