Tracey (2018)

Alternatieve titel: 翠絲

Hongkong

geregisseerd door Jun LI
met Aaron Chow, River Huang en Philip Keung

Tai Hung lijkt een ideaal leven te leiden met een succesvolle onderneming en een geweldige vrouw. Als hij echter hoort dat een jeugdvriend is overleden, wordt hij gedwongen om zich te vereenzelvigen met een geheim dat hij al lang bij zich draagt: dat hij een vrouw is, gevangen in het lichaam van een man. Vast tussen zijn taken als familieman en zijn eigen lotsbestemming, worstelt Tai Hung met het maken van de juiste beslissingen.