Sex Weather (2018)

1 stem

Komedie / Drama

geregisseerd door Jon Garcia
met Al'Jaleel McGhee, Amber Stonebraker en Alan Burrell

Sydney en Darrel kennen elkaar uit de filmwereld. Hoewel ze elkaar altijd al aantrekkelijk vonden en hun wegen elkaar vaak kruisten, kwam het nooit tot een romantisch samenzijn. Als ze elkaar bij de première van een nieuwe film wederom tegenkomen, belanden ze met elkaar in bed. Wat in eerste instantie niet meer lijkt te worden dan een vluchtige onenightstand, verandert onverwacht in een serieuze seks- en praatsessie in bed. Ze hebben elkaar veel te vertellen. Ze bespreken hun teleurstellingen over het werk en over de liefde en kijken kritisch en eerlijk naar zichzelf. Ze blijken veel gemeen te hebben. Een gezamenlijke toekomst lijkt opeens zo gek nog niet...