A Pesar de Todo (2019)

Alternatieve titel: Despite Everything

Spanje

geregisseerd door Gabriela Tagliavini
met Blanca Suárez, Amaia Salamanca en Belén Cuesta

Vier zussen krijgen te maken met de laatste wens van hun overleden moeder. Voor ze stierf maakte zij voor elke dochter een bijzonder filmpje. In de filmpjes doet ze onthullingen die de levens van de vrouwen op hun koppen zetten. De zussen gaan samen op reis en worden geconfronteerd met hun persoonlijkheden en het verleden.

avatar van mjk87
Hier kon ik niets mee. Ergens kan dit wel wat opleveren en heel af en toe waren die 4 zussen samen wel oké, maar de personages interesseerden me verder niet en echt grappig werd het ook niet bepaald. Buiten dat is er iets dat me weerhoudt van veel Spaanse (niet per se Spaanstalige) films, en wel het gevoel naar een slecht geacteerde soap te kijken. Geen idee hoe dat kan, maar ook bij deze was dat weer. Ook al duurde deze maar 5 kwartier, ik heb me behoorlijk verveeld en echt de aandacht erbij houden lukte niet. En dan aan het eind blijkt één van de vaders inmiddels vrouw, een vrouw die al langer in beeld was in de film, dan houdt het echt op. Waar sloeg dat ineens op. 1,0*.