Roxane (2019)

Frankrijk

geregisseerd door Mélanie Auffret
met Guillaume De Tonquédec, Léa Drucker en Lionel Abelanski

Wat doet Cyrano de Bergerac bij een kippenboer in Bretagne? Dit is het probleem van Raymond, die zijn passie voor klassiek theater altijd verborgen heeft gehouden. Maar wanneer hij plotseling met een faillissement wordt bedreigd, besluit hij alles op alles te zetten. Zijn idee is zo gek als wanhopig: zijn kippen trainen, waaronder zijn favoriete "actrice", de bekende Roxane. En hij heeft grote ambities...

• Vanaf 3 oktober in de bioscoop

Haha, maf plot.

Roxane, you don't have to lay eggs.

Vanaf 20 juni in de bioscoop (Just Film Distribution)