Snezhnaya Koroleva. Zazerkale (2018)

Alternatieve titels: The Snow Queen: Mirrorlands | The Snow Queen: Mirror Lands | The Snow Queen 4: Mirror Lands | The Snow Queen 4 | Снежная королева. Зазеркалье | Снежная королева 4

Rusland
Animatie / Avontuur

geregisseerd door Robert Lence en Aleksey Tsitsilin
met de stemmen van Alexandre Coadour, Claudine Grémy en Daria Levannier

De machtige koning Harald verliest bijna zijn familie vanwege de wandaden van de Sneeuwkoningin. Hij vindt een manier om alle magie uit de wereld te verbannen: alle bezitters van magische krachten zitten nu gevangen in Mirror Lands. De enige die hem kan tegenhouden en de magie in onze wereld kan houden, is Gerda - omdat haar eigen grootste kracht niet magie is, maar haar geloof in vriendelijkheid en vriendschap. Tijdens Gerda's avonturen wordt ze geholpen door trollen, piraten en zelfs de Sneeuwkoningin zelf.