The Queen's Corgi (2019)

België
Animatie / Avontuur

geregisseerd door Ben Stassen en Vincent Kesteloot
met de stemmen van Julie Walters, Sheridan Smith en Ray Winstone

Het verhaal volgt de avonturen van Rex, de meest geliefde hond van de Britse vorstin. Wanneer hij op een dag van zijn bazin gescheiden raakt, stuit hij op een vechtclub waar allerlei verschillende honden het tegen elkaar opnemen. Tijdens zijn zoektocht om de koningin terug te vinden, wordt Rex verliefd en ontdekt hij zijn ware aard.

• Vanaf 13 februari in de bioscoop

TEASER

Vanaf 13 februari 2019 in de bioscoop (Independent Films)

avatar van Esteban
Het kan aan mij liggen, maar de trailer deed mij lachen.