The Queen's Corgi (2019)

België
Animatie / Avontuur

geregisseerd door Ben Stassen en Vincent Kesteloot
met de stemmen van Julie Walters, Sheridan Smith en Ray Winstone

Het verhaal volgt de avonturen van Rex, de meest geliefde hond van de Britse vorstin. Wanneer hij op een dag van zijn bazin gescheiden raakt, stuit hij op een vechtclub waar allerlei verschillende honden het tegen elkaar opnemen. Tijdens zijn zoektocht om de koningin terug te vinden, wordt Rex verliefd en ontdekt hij zijn ware aard.

TEASER

Vanaf 13 februari 2019 in de bioscoop (Independent Films)

avatar van Esteban
Het kan aan mij liggen, maar de trailer deed mij lachen.

avatar van perreke
Grappig filmpje met veel humor .
Met kleinzoon geweest.
En die heeft genoten van de film .
Gewoon leuk filmpje

avatar van soom
Huilen huilen huilen. Omdat ik dingen zo herkenbaar vind en vond. En omdat ik echt heel veel van die harige mormels geniet en genoot. Gekke honden. En omdat ik stiekem ook wel een hapje van Donald wil hebben zoals hier getoond word. Het is dat hij een hekel heeft aan dieren..

Genoeg te genieten en te bekijken. Mooi, geweldig, hartveroverend.

Wij zijn gisteren met de kinderen naar deze film geweest. We hebben genoten van de schaterlachende kids! De film was voor ons ook vermakelijk.

Het waren trouwens niet alleen onze kinderen die erg gelachen hebben, maar de hele zaal had de grootste lol.

avatar van JanineV
Vermakelijke film.
Corgi Rex, de koninklijke "topdog" met meer ego dan karakter, maakt van alles mee gedurende deze film.
In het begin is deze eigenwijze corgi niet eens zo sympathiek, maar gelukkig komt alles goed.
Komische situaties, heel herkenbaar (zeker met de figuren van de Britse royals en de beide Trumps) mooi getekend, goede stemmen.
Ik vond het een erg leuke film, mijn zoon vond hem helemaal geweldig!

avatar van filmkul
Leuke film voor met name de jonge kijkers, hoewel de volwassenen zich ook niet vervelen. Het verhaal is leuk bedacht en de bevat de nodige humor en knipogen naar de realiteit. De vaart zit er goed. De humor bevat de boventoon, maar de film ook wat spannende momenten. Beetje vreemd is dat Wanda een golddigger lijkt, maar uiteindelijk wordt daar niks meer mee gedaan. Leuk vermaak. 3.0