Stuber (2019)

Actie / Komedie

geregisseerd door Michael Dowse
met Dave Bautista, Kumail Nanjiani en Karen Gillan

Vic Manning, een forse agent, probeert een misdadiger op te sporen die verantwoordelijk is voor een genadeloze slachting. Hij gebruikt een Uber-chauffeur om hem door Los Angeles rond te laten rijden op zoek naar de man. Wat volgt is een gewelddadige klopjacht...

• vanaf woensdag 11 december te koop op dvd en blu-ray

avatar van john mcclane 2
Ja , dit is erg fijne actie film .
Het verhaal is te dun voor woorden , maar de humor maakt dat wel goed .
Eigenlijk was Met precies wat ik verwachte . Al het er wel iets meer dikke actie in gemogen , maar nog steeds ruim voldoende .
Raadsel waarom dit flopte afgelopen zomer .
Maar heel erg onderscheiden doet ie ook niet .
Toch erg leuk vermaak !

avatar van Master Blaster
Beter dan ik had verwacht en dan is het al snel goed.
aantal leuke grappen

avatar van apolicum
Dave Bautista begint meer en meer op Axel Daeseleire te lijken (of is het omgekeerd?)

avatar van Left4Dead
Ben geen fan van de komedie, das me maar weer al te duidelijk geworden. Maar aangezien het aantal goede films de laatste jaren gedropt is naar maar enkele per jaar, durf ik nu soms ook een komedie op te zetten. Meteen is duidelijk wat voor soort humor je om je oren krijgt in deze film, simpele humor en humor die al zo oud als Methusalem is.

Slap gelul schijnt voor velen leuk te zijn, ach dan tref ik het ook nog wel met mijn collega's op het werk. Want hier werd ik niet vrolijk van en een glimlach kon ik niet te voorschijn halen. Dave Bautista en Kumail Nanjiani moeten een leuk duo worden, hmmmmm. Puberhumor, te simpel voor mij.

Nee ook deze komedie lukt het niet om Left4Dead los te krijgen. 2** voor de enorme stereotypering.

avatar van Ajax&Litmanen1
Niet de eerste en niet de laatste buddy-film. Ik leg deze films altijd langs de Lethal Weapon-meetlat en dan wint een film het nooit van die klassiekers. Maar ze kunnen alsnog vermakelijk zijn. Stuber valt in die categorie. Alles is redelijk standaard en het schrijfwerk ligt ook niet hoog, maar er valt genoeg te lachen en de chemie tussen Bautista en Nanjiani werkt wel. Dat gekibbel is weer niks nieuws, maar ze doen wel hun best en dat in combinatie met best grove actie en geslaagde grappen levert wel een voldoende op.

avatar van schumacher
Best een vermakelijk filmpje en der zitten leuke grappen in.

avatar van Corcicus
Erg vermakelijke film met een prima mix tussen actie en komedie. Wat hebben we hard gelachen met het komisch duo Batista en Kumail, de chemie tussen die twee zat zeker goed. De actie was ook behoorlijk spectaculair, daar zorgde martial arts expert Iko Uwais wel voor.

Deze film werd mede mogelijk gemaakt door Uber Nogal flauwe actie komedie. Ik zie Dave Bautista in de toekomst liever in echte bikkelharde films. Daar komt hij zeker met het imposante postuur beter tot zijn recht. Slappe hap deze voor mij oninteressante " Stuber". 2.5*

avatar van Grindhouse62
Dit was het niet helemaal. Meer komedie dan actie. Ik heb de indruk dat Dave Bautista in voetsporen van Dwayne Johnson wil treden om actie en humor te combineren. Dat lukt Johnson wel, maar Bautista absoluut niet. Daar heeft hij zijn kop niet voor, want die ziet eruit als een ijzervreter en die hoort dus thuis in rauwe bikkelharde actiefilms waar humor niet in thuis hoort. Ben deze film eigenlijk hoofdzakelijk gaan zien om Iko Uweis, die de vechtsport Pencak Silat al vanaf zijn 10e levensjaar beoefend en uitstekend beheerst. Uweis vertolkt helaas maar de kleine rol van personage Oka Tedjo. Uweis is even in actie in het begin en het einde van de film en dat was jammer. Ik kan niet zeggen dat ik mij verveeld heb met deze film, maar zou hem ook niet aanprijzen om moeten te gaan zien. Dan zijn er veel betere. Van mij een 2.0

avatar van filmkul
Matige actiekomedie. Het verhaal is maf en daardoor passend bij het genre. De uitwerking is vrij doorsnee. Er gebeurt eigenlijk niks verrassends. De actie is ook niet echt bijzonder en voor een actiekomedie best bloederig. De grappen en dialogen zijn een enkele keer grappig maar verder is de humor erg matig tot zoutloos. De chemie tussen de hoofdspelers kan beter wat met name komt door het beperkte acteerwerk van Bautista. Buiten dat kijkt de film toch best lekker weg en ziet hij er verzorgd uit. 2.0/2.5

avatar van macrobody
Grappig maar sommige grappen zeiden me niets. Waarschijnlijk soort Amerikaanse inside humor. Over het geheel genomen wel vermakelijk.

avatar van mrkos
Oh men, heb toch wel een aantal keer hard gelachen tijdens deze film en dat is lang geleden. Leuke actiescènes. Ik wil ook wel meer zien van onze grote vriend Bautista. Wat een beest!