Dreamland (2019)

Drama / Thriller

geregisseerd door Miles Joris-Peyrafitte
met Margot Robbie, Finn Cole en Travis Fimmel

Texas, de jaren 30. Te midden van de droogte en stofstormen is een vijftienjarige jongen op zoek naar een voortvluchtige bankrover. Met de beloning die op haar hoofd staat wil hij het familiebedrijf redden van een faillissement. Tegen alle verwachtingen in vindt hij haar eerder dan de FBI en de lokale politie.

avatar van Boneka
Trailer ziet er waanzinnig mooi uit. Ben heel benieuwd!!!