Lotte ja Kadunud Lohed (2019)

Alternatieve titels: Lotte and the Lost Dragons | Lotte op Zoek naar de Draken | Lotte en de Vergeten Draken

1 stem

Letland / Estland
Animatie / Avontuur

geregisseerd door Heiki Ernits en Janno Põldma
met de stemmen van Evelin Võigemast, Helmi Tulev en Mait Malmsten

De jonge vrouwelijke hond Lotte krijgt een zusje, genaamd Roosi. Karl de wasbeer en Viktor de vis zijn twee wetenschappers die naar het dorpje Gadgetville komen. Ze nemen deel aan een belangrijke wedstrijd. Wie erin slaagt het volkslied op te nemen van de oudste diersoort ter wereld, de mythische vuurspuwende draak, wint de hoofdprijs. Lotte en Roosi besluiten de wetenschappers te helpen. Een avontuur volgt.

Vanaf woensdag 9 oktober in de bioscoop (In the Air)