Ask Dr. Ruth (2019)

Documentaire

geregisseerd door Ryan White
met Ruth Westheimer

Een documentair portret over het ongelooflijke leven van Dr. Ruth Westheimer. Ze was een overlevende van de Holocaust die Amerika's beroemdste sekstherapeute werd. Naarmate haar 90ste verjaardag dichterbij komt, werpt Dr. Ruth een terugblik op haar pijnlijke verleden en haar carrière in de voorhoede van de seksuele revolutie.

• Vanaf donderdag 15 augustus in de bioscoop

Vanaf 15 augustus in de bioscoop (Cherry Pickers Filmdistributie)

Dr. Ruth was ooit lid van een terroristische organisatie!