Holy Beasts (2019)

Alternatieve titels: Beauty Kingdom | La Fiera y La Fiesta | La Fiera y La Bestia

Dominicaanse Republiek / Argentinië / Mexico

geregisseerd door Israel Cárdenas en Laura Amelia Guzmán
met Geraldine Chaplin, Udo Kier en Luis Ospina

De ouder wordende punkdiva Vera arriveert in Santo Domingo om het onafgewerkte project van haar geliefde vriend Jean-Louis Jorge te voltooien: een muziekfilm getiteld 'La Fiera y la Fiesta'. Ze is vergezeld van twee andere oude vrienden: Víctor, de producent, en Martín, de cineast. Het trio bracht de gouden jaren van hun jeugd samen door als een artistieke groep. Henry, Vera's loyale choreograaf, werkt nu ook mee. Terwijl de voorbereidingen van start gaan en de opnames beginnen, duiken er conflicten en dood op in de spookachtige productie.

avatar van BlueJudaskiss
Op basis van de titel dacht ik dat dit een Asylum-mockbuster van Fantastic Beasts zou zijn...