The Bay of Silence (2020)

Verenigd Koninkrijk / Nederland
Thriller

geregisseerd door Paula van der Oest
met Claes Bang, Olga Kurylenko en Brian Cox

'The Bay of Silence' volgt een bescheiden technisch ingenieur, Will Walsh genaamd. Will is ervan overtuigd dat zijn vrouw, de kunstenares Rosalind, niet schuldig is aan de dood van hun baby. Vervolgens doet hij een gruwelijke ontdekking die een keten van andere onopgeloste zaken aan het licht brengt.

Toch wel opmerkelijk dat Paula van der Oest internationaal verder gaat en zulke grote namen meewerken.