SAS: Red Notice (2020)

Verenigd Koninkrijk
Actie

geregisseerd door Magnus Martens
met Sam Heughan, Tom Hopper en Owain Yeoman

Een klein leger van goed opgeleide criminelen onder leiding van Laszlo Antonov heeft de Eurostar diep onder het Het Kanaal gekaapt. Ze houden 400 reizigers gegijzeld en zijn van plan om Het Kanaal op te blazen en een economische oorlog te beginnen tegen de overheid. Ze weten echter niet dat een van de gijzelaars SAS-medewerker Tom Buckingham is, die aan boord is met zijn vrouw en hun ongeboren baby. Tom heeft slechts een kans om Laszlo en zijn groep criminelen te stoppen en hij zal alles in het werk stellen om zijn liefde en de rest van de passagiers te redden.