Once upon a Time in London (2019)

Verenigd Koninkrijk
Misdaad

geregisseerd door Simon Rumley
met Leo Gregory, Terry Stone en Holly Earl

Het verhaal van de opkomst en val van een Engels crimineel imperium dat drie decennia actief was vanaf de late jaren dertig. De eens vrienden en partners in de misdaad werden bittere vijanden. Ze waren verantwoordelijk voor gewelddadige afpersingen, wrede wetsovertredingen, schokkende corruptieschandalen en glamoureuze bondgenootschappen, hetgeen uiteindelijk de weg vrij maakte voor de beruchte Kray-tweeling.

avatar van Beef427
Hebben de stemmers de film wel gezien?

Ik probeer te begrijpen hoe deze film zo'n hoge waardering kreeg en dat kan ik niet.
Film zelf was "ruk" en verspilde tijd. Tenenkrommend of op zijn Gijps: "niet om aan te gluren"

avatar van schumacher
Nog een 1 voor de poster.
Wat een gedrocht deze film.

avatar van jippie2010
Oei... een aantal zeer matige vechtscenes en een vreselijke soundtrack.
Voor de rest aardig sfeertje waarin in een paar koppen goed gecast zijn. Wel allemaal wat gehaast. Onvoldoende. *2,5

avatar van Flanagan
Matig.
Leo Gregory speelt weer een prima rol maar Terry Stone was echt slecht terwijl Roland Manookian weer een prima gestoorde mafketel neer zet.
De vechtscenes waren echt uit de filmjaren 50.

avatar van Vdk_Movie
Als je de poster ziet denk je dit word wel wat, maar na vijf minuten kijken heb je al zoiets van "ga ik mijn zaterdag hiervoor verpesten?". Nee wat een slecht gespeelde film zeg, een parodie op acteren.

avatar van Donnie Vallermee
Helaas... Deze film leek heel wat, maar dat wassieniet.

Beetje warrig heen en weeg nog een keer gewouwel met een paar goeie scènes

Een 5.

avatar van HendrikII
Wel een genre waar ik van hou maar deze heb ik niet afgekeken..

Ongeïnspireerde baggerfilm.

avatar van The Brain
Het zou verboden moeten worden om deze bagger op netflix te zetten. Ik heb de film halverwege uitgezet omdat het absoluut niet boeit wat je te zien krijgt. Misplaatste muziek bij gevechtscenens waardoor het op slapstick moet lijken. Personages die je niet uit elkaar kunt houden. Een slap verhaal of eigenlijk het ontbreken ervan. Slechte grappen. Volkomen mislukt dit.

Nou ik vondt het een goede fim er werdt goed in geacteerd. En de jaren 30 sfeer werd goed weergegeven. Een milde versie van goodfellas maar dan op zijn engels. De fim heeft mij geen seconde verveeld ik hou wel van dit genre. Dit is een rauwe film je vindt hem goed of niet ik snap al die negatieve recensies hier boven niet!!!

avatar van fcdenhaag
Leuke stijl, geweldige accenten, matig geacteerd, dramatisch verhaal