Central Park (2017)

Horror / Thriller

geregisseerd door Justin Reinsilber
met Ruby Modine, Justiin A. Davis en Malika Samuel

Zes high school vrienden bereiden zich voor op een ontspannend nachtje. Moe van school en flauw van familieproblemen, besluiten ze om even te ontsnappen aan de waan van alledag en een nachtje in Central Park door te brengen. Ze hebben er echter geen rekening mee gehouden dat een losgeslagen moordenaar uit is op wraak en hen één voor één wil afslachten.

avatar van Grindhouse62
Zojuist deze matige thriller gezien en deze film bestaat bijna helemaal uit bijeen gezochte scenes uit andere films.. De trailer verneukt je en zelfs de soundtrack vertoont veel overeenkomst met de films van John Carpenter die veel zijn eigen filmmuziek maakte. De kills zijn zeer matig in beeld gebracht en de spanning was dus ver te zoeken. Een 1.5

Slechte film. Een halve ster voor 2 leuke kills. Slecht geacteerd, slecht gefilmd en slechte soundtrack.

wat een slechte film is dit zeg een van de slechtste horrorfilms allertijden dit is een low budget horrorfilm