Little Joe (2019)

Oostenrijk / Verenigd Koninkrijk / Duitsland
Drama / Sciencefiction

geregisseerd door Jessica Hausner
met Ben Whishaw, Kerry Fox en Emily Beecham

In de nabije toekomst hebben wetenschappers en biologen via gentechnologie een plant gecreëerd. De zaadjes ervan zorgen ervoor dat in alle levende wezens die ermee in contact komen op psychologisch vlak veranderingen gewaar worden. Voor de naasten lijkt het alsof de getroffen personen vervangen zijn door iets anders. Of lijkt dit alleen maar zo?

• Vanaf 6 februari 2020 in de bioscoop

Vanaf 6 februari 2020 in de bioscoop (Cinemien)

avatar van Mr Thee
IFFR zekerheidje