Momentum Generation (2018)

1 stem

Documentaire / Sport

geregisseerd door Jeff Zimbalist en Michael Zimbalist
met Jeannie Chesser, Thomas DeLonge en Shane Dorian

De harde kern van de beroemdste crew in de surfwereld heeft voor het eerst in hun carrière toegezegd om hun verhaal samen te vertellen en filmmakers een uniek kijkje te bieden in hun besloten wereldje. Ze geven hierbij toegang tot tienduizenden uren aan privébeelden. Als jonge tieners verlaten ze hun veilige thuishavens en gaan ze samenwonen in een piepklein huis aan de noordkust van Oahu, waar ze samen de gevaarlijkste golven bedwingen die Moeder Natuur hen biedt.