Blow the Man Down (2019)

Drama / Komedie

geregisseerd door Bridget Savage Cole en Danielle Krudy
met Morgan Saylor, Sophie Lowe en Annette O'Toole

Mary Beth en Priscilla Connolly rouwen om de dood van hun moeder. Wanneer ze per ongeluk een moord begaan, pogen ze deze misdaad in de doofpot te stoppen. Een begin van een reis die de zussen tot in de onderwereld van hun vissersdorpje in Maine brengt.

Aardige film over twee zussen die elkaar helpen nadat één van hen een misdaad heeft begaan. Een prima plot dat hier en daar verrassend uit de hoek weet te komen, vooral ook vanwege de voornamelijk vrouwelijke personages. Echter probeert de film wellicht iets te veel in de relatief korte speelduur. De sfeer van het vissersdorpje wordt goed neergezet en ook de cast doet het goed. Net geen 3.5 sterren.

avatar van AniSter
Het begon best leuk, boeiend en spannend, maar richting het einde ging de snelheid eruit en gin de film uit als een kaars. Dit had veel beter uitgewerkt kunnen worden. Voor de rest prima mee vermaakt.