Paradise Beach (2019)

Frankrijk
Actie / Thriller

geregisseerd door Xavier Durringer
met Sami Bouajila, Tewfik Jallab en Mélanie Doutey

Een team van voormalige overvallers arriveert in Phuket, Zuid-Thailand. Tegenwoordig zijn ze handelaren en leiden ze een gelukkig leventje. Daar komt verandering in wanneer Mehdi verschijnt. Hij werd tot 15 jaar gevangenisstraf veroordeeld voor de overval en wil nu zijn deel van de buit terug. Het probleem is dat de anderen het geld al hebben uitgegeven.

avatar van schumacher
Volgens mij is deze film normaal gezien in het Frans? Of ben ik mis? Want ik heb die in het engels gezien en dat merkte je heel hard, niet zo fijn om naar te kijken of het was gewoon enorm slecht geacteerd dat kan ook?

De film zelf bouwt gestaag op, om 1 of andere reden bleef ik toch nog al bij al geboeit kijken. Een hoogvlieger is het al helemaal niet, gewoon een standaard filmpke met een standaard verhaaltje die je al vaker hebt gezien.
Verwacht er dus niet teveel van.

Middelmaat filmpje, ik heb al veel erger gezien dan dit maar ook al veel beter.

Zeer matige film met abominamel slecht acteerwerk. Geen aanrader, tijdverspilling.

Waardeloze film, lang geleden dat ik zo'n slechte film heb gezien. 1,5 ster voor het Thaise landschap.

Kijk je de film op netflix zet hem dan iig op Frans dan is het al stukken beter.
Maar wel een redelijk standaard film die nergens de middelmaat opstijgt.

avatar van kleez
Het eerste uur vond ik zeker niet slecht maar helaas word het daarna een warboel.

Jammer want ik vond de film in het begin echt relatief sterk (voor een leuke actie film dan).

avatar van Grindhouse62
-Paradise Beach is een matige misdaad actie film van standaard B film niveau. Ik als liefhebber van b films heb mij dus vanmiddag ook met deze film wel vermaakt. Kan ook weer van mijn kijklijst van Netflix af. Een 2.5

avatar van david bohm
Het ziet er allemaal aardig uit maar helaas dit is een niemendalletje dat behoorlijk clichématig verloopt.

avatar van Kliko_Green
Goed begin, slap middenstuk en uiteindelijk is de vrouw baas. Lijkt Penoza wel...