ad

Oorspronkelijke titel: Balle perdue

Releasedatum: 19 juni 2020

• Netflix Bekijk via Netflix

Over Balle Perdue

Een man werkt als automonteur voor het politiekorps. Op een dag wordt hij beschuldigd van de moord op zijn mentor. Hij is onschuldig, maar bewijs om zijn onschuld aan te tonen heeft hij niet. Het enige bewijs dat hem kan helpen is de kogel waarmee de moord is gepleegd, maar deze bevindt zich in de auto die vermist wordt. Wie kan hij vertrouwen?

imageimageimageimageimage

avatar van Luudje10

Luudje10

l

Leuke Franstalige actiefilm van Netflix met een een soort Jean Claud van Damme in de hoofdrol. Ik heb me wel vermaakt met een pindaatje en een vieuxtje cola erbij

avatar van zinedine1983

zinedine1983

Flop. Wordt super slecht geacteerd.

Deze B-film is Frans onwaardig.

Tot nu toe waren al mijn bekeken Franse films een succes. Maar deze kan gauw de prullenbak in

avatar van Dennisj

Dennisj

Doorsnee actiefilm die mij niet wist te pakken. Had ook niets met de hoofdrolspeler wat er met hem zou gebeuren maakte me dan ook niet uit. Af en toe leuke actie maar het verhaal is mager daarom 2*.

avatar van DreamTech

DreamTech

Nou niets mis mee ok onbekende acteurs nou en, daar bij gezegd lekker verhaal, actie genoeg, knokpartijen en achtervolgingen totaal geen B film en Lino als de Franse Mad Max !! ( ik vind als je er geen zin in hebt moet je niet kijken want deze film is helemaal niet negatief heb ze 100x slechter gezien ) !!

( oh en voor netflix qua films totaal niet verkeerd )

avatar van Chelsea94

Chelsea94

Niet veel bijzonders. De film kon niet echt mn aandacht vasthouden.

avatar van schram101

schram101

Leuke verassing uit Frankrijk zeg. Toffe actiescene's, een kapstokplotje en een cast met de juiste koppen voor een prentje als dit. Pretentieloos vermaak, meer niet; maar dat heb ik ook absoluut gedaan.

avatar van umbra

umbra

• 2040 berichten

Vette Franse misdaad actiefilm. Zat goei tempo in, geen seconde verveeld. Hou wel v dat rauwe sfeertje in Franse films. Wil ook zone bumper Eindelijk nog is goeie Netflix film, want daar zijn ze nogal zuinig mee.

• 20894 berichten

Uitstekende film hard en rauw.

avatar van macrobody

macrobody

Niet onaardig, maar het voelt nogal oubollig aan allemaal. Twintig jaar terug in de tijd waar de stunts nog echte stunts waren. Er gaan ook heel wat auto's kapot maar goed het waren vooral oudere modellen uit de Franse fabriek al ben ik absoluut geen autokenner.

Niet al te serieus nemen dan is het leuk vermaak.

avatar van boemboem27

boemboem27

Lekkere stevige actiefilm .

Voor mij allemaal onbekende spelers.

Maar is echt het bekijken waard toppie

Tarkus

Het begon allemaal wel goed, maar daarna slaat de verveling toe.

Het kon me amper boeien, het scenario beviel me helemaal niet en de actie was ook niet je dat!!!

avatar van SaintNick

SaintNick

zinedine1983 schreef:

Flop. Wordt super slecht geacteerd.

Deze B-film is Frans onwaardig.

Waarom maak je hier niet je mening van op MovieMeter? Want dat is waar de bezoekers het meeste naar kijken.

avatar van zinedine1983

zinedine1983

SaintNick schreef:

En nu in het Nederlands alsjeblieft.

avatar van armantico

armantico

Goede film wel met onbekende acteurs maar niet erg leidt minder af. Franse film die doorgaans engels gesproken werd dat had wel iets vondt ik verder goeie film.

avatar van Komodo Dragon

Komodo Dragon

Kon mij niet boeien. Vooral het begin niet. Was meer met andere dingen bezig dan de film te volgen

avatar van SaintNick

SaintNick

zinedine1983 schreef:

En nu in het Nederlands alsjeblieft.

Which part of my perfect Dutch didn't you understand?

Ik vraag je simpelweg waarom je met zo'n stellige 'recensie' die niet ook als mening (met score) aanmerkt op deze MM pagina.

avatar van cor1946

cor1946

Matig filmpje, het einde maakte er nog wat goeds van.

avatar van schumacher

schumacher

Middelmaat film met hier en daar wat leuke gevechten.

avatar van voomzap

voomzap

Zeer teleurstellende, slecht geacteerde en clichématige film. Voor de liefhebbers van puur actie wellicht nog de moeite waard. Verder eentje om heel snel te vergeten.

avatar van klara

klara

Qua verhaal geen hoogvlieger maar de actiescenes vond voortreffelijk inclusief die op de snelweg.

De film heeft ook een redelijk tempo terwijl ik het acteerwerk reuze vond meevallen, zeker voor

een film die vooral voor de actie gaat.

avatar van Philippe01

Philippe01

Toch verrassende Franse film.

Jammer van de gedubde Engelstalige versie op Netflix, zou beter tot zijn recht komen als de originele Franse versie was.

avatar van schram101

schram101

Philippe01 schreef:

Dat kun je toch gewoon instellen zelf?

avatar van david bohm

david bohm

Standaard actiefilm. Degelijk het ziet er allemaal verzorgd uit. Weinig verrassend verhaal.

avatar van Q Jones

Q Jones

Heerlijke actie film met een vlot tempo. Zo kijk ik ze graag