• 8.564.301 stemmen

A Bluebird in My Heart (2018)

Drama | 85 minuten

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot A Bluebird in My Heart

"A Film By Jérémie Guez"

Een ex-veroordeelde is op zoek naar een rustig leven. Hij wordt echter brutaal uit zijn vreedzaam bestaan getrokken wanneer de dochter van de vrouw die hem beschermt het slachtoffer wordt van een agressie. Hij loopt vervolgens ook nog in de val van een man wiens echtgenote hij geprobeerd heeft te versieren.

imageimageimage

avatar van schumacher

schumacher

Best wel een goeie film al vond ik wel dat er een foutje mss in de film zat maar zeker een filmpke die het bekijken waard is.

avatar van AniSter

AniSter

Erg goed. Misschien nét iets teveel van het goede richting het einde van de film. En een paar héél sterke scenes, m.n. toen hij dat eerste drugsmanneke te grazen nam. Naast een drama toch ook een beetje een actiefilm.

Waarschijnlijk was ik net even iets lekkers halen tijdens deze film, want de laatste zin uit de omschrijving 'Hij loopt vervolgens ook nog in de val van een man wiens echtgenote hij geprobeerd heeft te versieren.' heb ik schijnbaar gemist. Ik heb toch alleen maar drugsmannekes gezien?!

avatar van Noodless

Noodless

A Bluebird in My Heart is een goed opgebouwd dramatisch verhaal die door het ingetogen acteerwerk van Roland Møller en een paar beklijvende actiemomenten de gemiddelde film weet te overstijgen. Veerle Baetens speelt een degelijke rol als de moeder van Lola Le Lann , maar het is vooral die laatste die weet op te vallen door haar intense vertolking wanneer ze verkracht wordt. 7/10

avatar van YUER

YUER

belgische film simpel drug drama .